Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 oioioioi....tenk at denne dagen skulle komme:) gutten min sa "kan du ikke bare slutte på pillene dine!"....ble så gla at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre! har sluttet på pillene, men er vel egentlig enige om at vi prøver å være litt forsiktige i starten...kanskje i august/september har vi snakket om at passer bra. MEN, når jeg la meg i går ble jeg så vannvittig nervøs!!siste jeg tenkte før jeg sovna var at jeg aldri vil ha en unge og at jeg bare må se å få begynt på pillen igjen. tenkte på hvordan jeg skal klare å ta meg av noe så lite og uskyldig. er jo en ting når de er små, men hva med selve oppdragelsen! ble litt for mye tanker på en gang...puh!får se om jeg sover bedre i natt! andre enn meg som blir litt "tatt på senga" av egne tanker når en endelig får "ja" fra sin kjære om at tiden er inne?
Shauri Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Tankene mine svirrer litt frem og tilbake. Er så masse man må være takknemlig for før man får barn. Men jeg er skråsikker på at jeg ønsker barn selv om det kan virke litt skremmende med alt ansvaret. Det er jo helt naturlig og mange som har klart det før meg Det med oppdragelse tror jeg ikke du skal uroe deg for. Det er det som er så greit med å få barn tror jeg, du starter jo med de mens de er knøttsmå og så utvikler de seg etter hvert. Du sitter liksom ikke plutselig med en 4-åring du skal oppdra. Tror det blir veldig naturlig siden det er så gradvis.
meg & to små vampyrer Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Ja, det er mye ansvar. Ja, det kan føles overveldende. Men man vokser med oppgaven! Så ta det med ro, om dere er sikre på at dere vil og dere får det til, så går det helt sikkert fint:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå