Gå til innhold

05:50.....Gooood morn :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, vesle sola mi har begynt å vokne såååå tidlig.

Den er omlag 06, pluss minus.....

Hun er 2,5 år, sover max 1 time på dagen, ca mellom 12 og 13. hun er som regel i seng halv 8.

Legger seg uten problem, og sover godt igjennom natta.

Har prøvd å drøye legginga om kvcelden, men det har INGEN innvirkning.

Rommet hennes er MØRKT, da vi har lystette rullegardiner OG persienner OG gardiner......

Greit de morgene da vi uansett må opp kl 07 på jobb og bhg, men på søndag er det ikke like morro lissom.....

Noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har vi alltid hatt det. Tips: legge seg tidlig selv om det er helg så man orker å stå opp.. Legg deg nedpå et par timer på formiddagen når mannen har stått opp (eller omvendt da).. :o) Evt sove når jenta sover på dagen.

Man kan dessverre ikke tvinge barn til å sove. Dere kan jo evt kutte ut dagsøvnen og se om det hjelper..

Skrevet

Fra mitt perspektiv er du heldig!!

Her har det vært morgen mellom 04.30 og 05.30 så lenge jeg kan huske. De siste to dagene har klokken beveget seg mot 05.45 og da er jeg lykkelig :o)

Men...man blir vant til det, det er nemlig vi etter 2 år ;o)

Skrevet

vist dette er noe som plutselig er begynt, kan det hende det bare er en "fase".. min datter har vært sånn opp og ned, først sov ho kjempe lenge om morraen gjerne til 9 når ho var mindre, så plutselig våknet ho halv 6 -6 fikk helt sjokk, men så vendte ho seg om av seg selv, og begynte å sove til 7-halv8, og for noen mnd siden skjedde d igjen at ho skulle opp tidlig, men etter noen mnd, så begynte ho å sove til mellom 7 og 8, og det gjør ho enda..

ho er rett over 2 år..

jeg prøvde oxo å forlenge legge tider, men ingen ting hjalp., så kan hende at ho snur seg selv etter litt..!

lykke til..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...