Putzie Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Beklager ekle detaljer i innlegget men i to dager nå så har jeg hatt en klar slimete "streng" i underlivet (altså som havner i trusa...) Hva er dette? :S Aldri opplevd dette :S Hadde EL tidligere i uka.. Noen som kan hjelpe?
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Høres veldig ut som EL-slim, spør du meg. Sikker på at EL var forrige uke?? Les mer om EL-slim her, kanskje du blir litt klokere?! http://pernille.info/cervixsekret.htm I forkant av EL hos meg, har jeg en lang, spagettilignende tråd/streng som når helt nedi vannet i do. Dette ser ut som eggehvite, og har kvalitetene som beskrives på pernille.info.
Putzie Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2008 Ah, takk for svar du beskrev det bedre enn meg hehe Hmm.. Kanskje jeg har har EL nå da.. Skulle liksom ha det for to dager siden, men ikke sikker. Da får jeg hoppe i høyet da
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Jupp, hopp i loppekassen, Loppa!! Krysser fingrene for dere! ) EL er forresten på siste dag med EL-slim...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå