Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Hvis man vil da mener jeg. Har vært på diverse UL pga oppfølging, men hver eneste gang ligger babyen med beina i kors og nekter å vise seg. Skal på 3D neste fredag, da må de vel kunne se det? Er det noen som har opplevd at de ikke kunne se det på 3D?
Kanutten80 gutt 08 og gutt 10 Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Det lurer jeg på også. Jeg skulle først få gutt også jente. Så nå vet jeg ikke. Stoler ikke på noen av de. Skal på 3 d om 2 uker, Så er litt spent. Spiler ingen rolle hva det blir. Men bare moro å vist, vente tiden er jo så lang.
Undrende85 Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Får bare sett der dersom man får et klart bilde av underlivet. Om ungen er "vrang" og trekker bena til seg på en måte som skjuler det eller ligger med ryggen til, så ser man det jo ikke. Men det er mye vanskeligere å "gjemme" seg for et 3d-kamera enn vanlig ultralyd hehe
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Jeg skal på 3D UL på tirsdag, skal legge inn et innlegg og rapportere etterpå På ordinær UL sa de jente, så jeg er veldig spent på om 3D UL viser det samme. Jeg er i uke 22 den uken (21+1) så det er gode sjanser for å få sett det iom det ikke er så trangt i magen enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå