Gå til innhold

Huh... jeg har en ekkel følelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min var utro mot meg for noen år siden. Vi jobbet oss igjennom det og alt er glemt og fortrengt.

Men nå begynner jeg å få en ekkel følelse. Han jobber mer enn vanlig. Han jobber tett med en dame og han fortalte engang at de snakker 5 timer for dagen på tlf! Og det er utenom arbeidstid og IKKE jobbrelaterte emner.

I sted, før han stakk på jobb en time for tidlig, fortalte han at hun lager verdens BESTE sjokoladekake og hun skal bake til ham.

Bør jeg bekymre meg? Han forteller meg jo saker og ting, og det er jo bra? Eller skal han spise middag ute igjen...?

Jeg fikk vite av en annen kollega av mannen min at dama og mannen kjenner hverandre fra før og hun var stormforelsket i ham som tenåring.

Jeg har en ekkel magefølelse=( Men mannen må jo få lov til å ha venner!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at du har en ekkel følelse, det ville jeg også hatt i dette tilfellet:(

Skrevet

Huff, skjønner deg kjempe godt! :/

Personlig hadde jeg ikke taklet det...

Skrevet

5 timer for dagen på tlf? Og ikke jobbrelatert? Det er jo over en halv arbeidsdag... er det tilfelle? Det hender at jeg slurver litt på jobb noen dager og tar litt mye pauser osv, men det blir ikke i nærheten av 5 timer til sammen.

Skrevet

Jeg hadde nok hatt antennnene ute om jeg var deg, mulig han "liksom" forteller deg ting for at du ikke skal få misstanke om noe.

En ting er sikkert og det er at man skal ikke tulle med en kvinnes intuisjon(magefølelse)....den stemmer som regel alltid!!

Han burde jo ha vist deg litt hensyn med tanke på at han har tråkka feil en gang før.

Håper for din skyld at det ikke er noe på gang!

Skrevet

De snakker sammen hjemme og, hver gang hun ringer så løper han ut av huset med tlf. Hvis jeg følger etter, så går han sin vei. Feks, han står på terassen, jeg kommer ut, han går i garasjen. Og de blir snakkende leeeeeeenge.

Før syntes jeg det bare var koselig at de var så gode venner. Men når han la ut om den kake-historien, så kom sjalusidyret frem. Hadde en mannlig kollega av meg bakt kake til meg, så hadde ikke mannen likt det, foir han er nemlig VELDIG sjalu av seg.

HI

Skrevet

Ærlig talt. Han går avgårde hvis han er i telefon med henne når du kommer? Det sier vel sitt. Konfronter han. Han har vært utro før, så du har all grunn til mistanke. En gang utro alltid utro.

Skrevet

Dette burde du tatt opp med han! Her aner jeg ugler i mosen, for à si det sànn...

Det er dette med tlf. greiene jeg reagerer pà... merkelig oppfòrsel! Jeg mistenker utroskap i hvertfall :-(

Skrevet

Om han driver å går vekk hver eneste gang du nermer deg, når han snakker med henner i tlf (hvorfor trenger han å snakke med henner hele tiden når han ikke er på jobb?).....ja, da hadde jeg ant uggler i mosen.

Tenk etter om han har blitt mer oppmerksom på seg selv i det siste....har han begynt å dusje mer, holde seg velstelt osv.

Om han brått drar ut av huset mye mer enn før....ja da hadde jeg gått inn for å spionere på han. For jeg antar at du har stilt han til svars om saken.

Skrevet

Poenget her, slik jeg ser det, er ikke at han har en venninne, men oppførselen hans rundt dette.

Har sett denne oppførselen før, og min magefølelse var riktig. Jeg er veldig for å ha privatliv intakt i et forhold, ikke lese hverandres mobil, pc osv... men i slike tilfeller er jeg skruppelløs på det området.

Først ville jeg spurt direkte, og hvis han nekter og den rare oppførselen + magefølelsen fortsetter, så ville jeg sjekket logg og mobil. Såpass kjenner jeg min egen intuisjon. Og oppførsel rundt et "vennskap" som har gått litt for langt.

Skrevet

Ikke for min del, hvertfall. Jeg var bortreist i helga og kom hjem til en skjeggebuse. Men da han skulle jobbe kveld etter jeg kom hjem, sto han lenge i dusjen og barberte seg og stelte seg. Det er jo normalt å stelle seg da... men han var ikke så nøye på stubbene før..

Jeg har ikke sagt så mye om saken, fordi jeg vil ikke at han skal beklage seg til henne om "den sure kjerringa han har hjemme", men spurte helt uskyldig i dag om han likte å ha noen å flørte med, og før han rakk å tenke på det, svarte han ja.

Skal snakke med ham i helga når vi er hjemme og ungene i seng. Er jo normalt å bli betatt av noen andre, selv om det svir... bare det ikke utvikler seg:/

Jeg er vel ikke så spennende lenger, to barn og ett tiår sammen :(

Skrevet

Magefølelsen min sier meg at magefølelsen din er riktig.

=o(

Løper bort med telefonen for å snakke med henne alene?

sorry, den lukter det av...

Skrevet

Huff, får helt vondt av deg.

Men vit at det er jo ikke du som har blitt kjedelig, men heller han som har latt det bli kjedelig der hjemme. Man må jo gi for å få, men det er det mange som glemmer.

At man skal måtte ha behov for å flørte med andre, den fatter jeg ikke. Skal mann min flørte med noen så er det med MEG!!

Men av og til funker faktisk motsatt psykologi.....har du testet ut det da??.....gjør deg fin og fjong selv, bli veldig bevist på hvordan du ser ut, selv om du bare så skal i butikken. Om han reagerer, så svarer du bare.....ja, tenk om jeg traff noe pent der, man vet jo aldrig vettu;)

Og begynn å snakk masse med en guttekompis på samme måte som han gjør.

Spill hans eget spill mot hans, er det noe som vil sette han ut så er det det! Da vil han automatisk tenke sine tanker om deg, slik han er selv.

Skrevet

ikke for å helle bensin på bålet her, men går han ut av huset for å snakke uforstyrret med henne?? Sorry, men det burde virkelig ringe ei bjelle inni hodet ditt! Han tar ikke med seg mobilen på badet når han skal på do eller dusje og, vel?

Utro jævel eller ikke, syns det upassende, og ikke minst respektløst ovenfor deg, å ha så mye kontakt med henne.. Dette går waaaaay over "vennestadiet", hva tid og oppmerksomhet angår..

Min mening, da....

Skrevet

og ikke bare det, vi fikk kvinnelig intuisjon/magefølelsen for at vi skal bruke den :)

Skrevet

Det er nok veldig mange som ville bli bekymret om mannen deres oppfører seg slik - i alle fall jeg. De fleste menn ville også skjønne at dette kunne virke både sårende og skape uttrygghet hos kjæresten/ektefellen om de brukte masse fritid sammen med en annen kvinne. Men det later til at din mann enten ikke skjønner det, eller så skjønner han det, men tar mer hensyn til sine egne behov (enten det er å være utro eller å flørte med denne andre kvinnen).

Kanskje du burde tenke i gjennom hvilke forventninger du har til et ekteskap/forhold, og hva mannen din kan forvente av deg. Hvor går grensene for ditt vedkommende? Et forslag er å gå i parterapi dersom det er vanskelig å snakke sammen.

Man skal jo ikke la seg behandle som en dørmatte heller...

Skrevet

Hvis han har vore utro før, og du har tilgitt han, bør du ha fri tilgang til hans telefon dersom du ønsker det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...