Little Dreamer Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Jeg tenker å utstyre huset med et førstehjelpskrin/skap nå som jenta begynner å komme seg rundt og er mer aktiv.Så hvis uhellet er ute,hva trenger jeg?Hva har du? Har plaster,paracet,solkrem(ikke akkurat førstehjelp da)...oj det var det tror jeg. Så trenger nok en tur til apoteket!
hit og dit Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Vårt medisinskap er ein solkrem i stellebagen og eh ja, naseskylleren til sambo. Meir har me ikkje gitt. Ingen av oss er kronisk sjuke, bank i bordet, ingen har allergi eller liknande, og me bruker så godt som aldri paracet. Eller me har forresten babysmertestillende, trur eg.
superkåno Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 branngelè er greit å ha, og strips til å stripse kutt med
Little Dreamer Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2008 lurt,har alovera det er ogå kjekt å ha:)
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Paracet i forskjellige styrker tilpasset baby, barn og voksen, plaster, bandasjer, pyrisept eller anna rensevæske til sår, bacimysin salve, nesespray. Det va vel stort sett innholdet i vårt skap. + div asndre medisiner som MÅ være i vårt hus da.. Skapet henger HØYT oppe på veggen med nøkkelen liggende oppå der igjen! Men spør på apoteket så får du god hjelo av eksperter til å fylle opp skapet ditt!
Little Dreamer Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. mai 2008 det var lurt...men litt gøy å høre hva dere har og da..
Mulle :) Skrevet 29. mai 2008 #7 Skrevet 29. mai 2008 Plaster paracet etter alder flytende paracet pyricept sterile kompresser myggstikk salve alovera gel /annen brannskade gel nesespray diverse bandasje
Mulle :) Skrevet 29. mai 2008 #8 Skrevet 29. mai 2008 Glemte paralgin forten min Allergi medisinen min
Linda-Kristin=) Skrevet 29. mai 2008 #9 Skrevet 29. mai 2008 har så vanvittig mye rart i medisinboksen min! nesesuger, drop it, rhinox-dråper til baby, pinex stikkpiller til baby, paracet, ibux, voltaren, scheriproctsalve, hirudoid-salve til blåmerker, sårservietter, enkeltmannspakke, xylocain-salve, plaster, bandasjer, sterile tupfere, bomull, saks, kloroform-dråper, talkum, zinksalve og decubal! sikkert mer også, men kommer ikke på mer:P
Linda-Kristin=) Skrevet 29. mai 2008 #10 Skrevet 29. mai 2008 herregud, skulle jo ikke stå kloroformdråper! kloramfenikoldråper til øyekatarr! skjønner ikke hvorfor jeg skrev kloroform!
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #11 Skrevet 29. mai 2008 Brekkmiddel til barn bør man ha i hus om de skulle svelge noe som må opp igjen!!Ellers er vel det meste nevnt.
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #12 Skrevet 29. mai 2008 Paracet til liten og stor saltvannsdråper til øynene nesespray en gele til brannsår (som lindrer med en gang) bacimycin plaster bandasjer hmm, det er vel det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå