BAcer vil ha flere :) Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 jepp hva jeg gjør? ingenting.. er ikke pottetett, så det plager meg ikke så mye. jeg koser meg nesten med det, det er jo et symptom
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2008 Er det også et symptom? hehe, viste jeg ikke! Er så tett at det plager meg jeg. Heldigvis bare ett hull om gangen.......haha :-p
Gurine Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Jeg er nå, som i forrige svangerskap, helt avhengig av Otrivin.. Ikke noe "bruk i max 14 dager" eller hva det nå er her, heller måneder. Vet det ikke er bra for slimhinnene i nesa, men får helt panikk når jeg ikke klarer å puste skikkelig. Håper det roer seg litt, så jeg kan avvennes av nesesprayen snart
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2008 Fikk beskjed at otrivin ikke er bra for den lille jeg?
Løvetannfrø;-) Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Jeg slet også med tett nese i forrige svangerskap, og jeg skal love deg at jeg hadde forbruk av Otrivin. Passet på å ikke bruke det hele tiden, men når jeg merket at jeg slet med å puste da måtte jeg bruke det, og ved legge tid. Da var det et must!!! Og jeg fikk også høre det at det ikke var bra, men min lege sa at det var jo for at det trekker sammen blodårene i nesen. Men den lille dasjen der i nesen var nok ikke skadelig for den lille. Jeg valgte å ta sjansen, da det hjalp og jeg ikke merket noen problemer. Men fra jeg kom hjem fra barsel, så slapp den hormonelle tetteheten i nesen. Og jeg fikk ikke noen skade av det og jeg brukte den fra 3- 4 måned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå