Gå til innhold

Trenger tips til dypvogn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kombivogn til gutten vår, men når vår nye baby kommer i høst, har jeg lyst på en dypvogn pga at det strax er vinter og jeg må få plass til både babyen og voksiposen oppi der. (dessuten bruker gutten vår sin vogn fremdeles) Noen som har en god, men billig vogn å anbefale? Vi skal ha en søskenvogn også, og har derfor ikke råd til å kjøpe en dyr vogn. Det trenger ikke være en sportsvogndel til den, skal kun være til bruk det første halve året. Takknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan godt få kjøpe vogna etter oss, men da må den kjøpes i løpet av 1 mnd eller no. Skal nemlig ha ei annen sportsvogn, men skal vente til skattepengene kommer først. Tenkte å ta 2000 for den. Sender PM til deg med detaljer om du er intr.

Skrevet

Simo bagvogn eller duovogn har kjempestor bag! se om du finner brukt, da blir det jo mye rimeligere.

Skrevet

vi har roma basson og er stor fornøyde!

den har kjempe stor bagdel. og sporstdelen følger med som du setter på etterhvert.

- det er lufteluke med myggnetting i kalesjen på varme dager.

- plate i ryggen du kan sette opp når babyen vil sitte

- stor bagdel. (emilie var 6 mnd på vinteren og lå i voksipose nedi bagdelen.

- det små "ringer" under madrassen på hver side så du kan feste sele på om babyen er så stor at den vil sitte så h*n ikke faller ut

Skrevet

Ja, send gjerne PM, Happy girl!

Skrevet

Spørs om du har full postkasse, for jeg får ikke til å sende deg noe PM. (det ligger ikke noe "link" til den på siden din)

Skrevet

Har sendt deg pm, Happy girl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...