Gå til innhold

Hva hadde dere trodd i en slik situasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stod i gangen på jobben, skulle trille ut en seng for en kollega.. Så kommer sykepleieren jeg hadde gruppe sammen med den dagen, ogå sier da den andre kollegaen til ho at ho måtte fortelle noe.. Så de gikk inn på skyllerommet og lukka døra..

Jeg trilla ut senga, og begynte å rydde litt o.l.. Etter en liten stund gikk jeg inn på skyllerommet med søppel.. Da slutta de brått å snakke, og titta litt rart på meg..

Så gikk jeg ut og gjorde et eller annet.. Før jeg litt senere måtte inn på skyllerommet igjen.. Der stod de fortsatt, og det samme skjedde denne gangen..

Jeg tenkte ikke noe på det, at de slutta å prate.. (regner med at folk snakker om ting de ikke vil alle skal vite)..

Så holder jeg på med drikke til pasientene, og disse to kommer ut av skyllerommet..

Sykepleieren "min" gikk fort forbi meg.. Før ho bråsnudde, la hånda på skulda mi og sa: "var ikke deg vi snakka om altså.. Du må ikke tro det, for det var det ikke"..

Så går ho andre forbi og sier: "nei du må ikke tro det,for sånt gjør vi ikke.. sånt tar vi på privaten (sa ho som spøk)"..

Dermed fikk jeg en følelse av at det VAR meg de snakka om.. At de liksom måtte skjule det, ved å si at det ikke var det..

Hva ville dere trodd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

at de GARANTERT snakka om meg...de gjorde nok det..

typisk oppførsel med å si det etterpå..

Skrevet

hadde VIRKELIG ikke trodd at de snakka om deg. Bare noe privat. Hadde det vert om deg hadde det vert mer "diskret". hva skulle det liksom være for noe om deg, da?

Skrevet

Ho ville nok berre forklare den pinlige stillheten som oppstod når du kom inn. Det var sikkert ekkelt for dei og. Eg hadde trudd at dei snakka om noko privat, og ikkje meg.

Skrevet

Kanskje de planlegger utdrikningslag til deg? Eller bryllupspresang?

Ikke sikkert de snakka om deg, men synes det var sløvt av de å stå og snakke sånn. De må jo skjønne at folk kan begynne å lure

Skrevet

Synes nå det var ganske diskret jeg da men..

Hva det skulle vært vet ikke jeg.. Har jobba der i 3 mnd, så jeg vet ikke jeg..

Skrevet

Utdrikningslag? Neppe.. Hehehe..

Trodde ikke de snakka om meg, før den episoden etterpå liksom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...