*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 noen som vet? er jeg gravid? hadde ikm for 2 dager siden. tørr ikke ta test. er lei negative tester :-(
2prinsesserogbim Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 jeg blir også kvalm hver gang jeg spiser, men jeg fikk mensen for en uke siden så jeg er vel sikkert bare allergisk mot noe=( blæææ håper du er gravid da..... kan ikke finne det ut uten test.... vettu;)
2prinsesserogbim Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 skjønner foresten at du er lei negtive tester for det er jeg også etter 1,5 år med prøving
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2008 ja det er skikkelig trist å få negative tester hver eneste gang. :-( for bare krysse fingrene for oss )
*Lykkeliten* Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Blir også småkvalm etter hver måltid.. Også¨får jeg masse luft i magen i tillegg.. ikm på søndag..
2prinsesserogbim Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 håper dere er gravide da=) siden jeg fikk mensen får jeg håpe på bedre lykke denne pp.... en uke siden jeg fikk mensen så da får jeg håpe på el neste uke.... håper syklusene mine holder seg på 28 dager nå, som forrige pp for jeg er drit lei av alle laaange syklusene....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå