Stolt mamma for første gang Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Nå er det så varmt (å deilig) men huset holder en litt for høy gjennomsnittsgrad her i gården. Det er aldri under 20 grader i løpet av natta, til tross for at vi gjennomlufter etter beste evne. Men så er jeg jo veldig redd for at han skal bli kald også da. Men har hatt pysj å teppe de siste nettene, likevel svett i nakken- våkner opp flere ganger. Hva har dere på nå om dagene?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Datteren min sover i bare bleie, eller en kortarmet body.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Sover bare i bleie og tynt teppe før vi legger oss for da er det varmere på rommet. Legger over dyna når vi legger oss for det blir kjøligere utover natta : )
¤ my precious ¤ Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Jr sover i pysjamas med korte ærmer og ben...har dyne i sengen, men han sparker den av seg. På dagen har han på seg kortærmet /t-skjorte/singlet og bukse + jakke hvis det blåser eller lignende. hvis det er veldig varmt, så har han kortæermet body/t-skjorte/singlet og shorts.
Gjest Zima *2pp* Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Body, sokker, helseteppe til ca kl 12 og så dyne derifra :-)
Gulljentene Skrevet 29. mai 2008 #7 Skrevet 29. mai 2008 Frem til nå hel pysj og "sovepose" (sånn med åpning til armene og hodet selvsagt ......), men idag shoppa jeg masse tøy i den str hun må begynne å bruke nå (98!!!Blir 2 i juli). Kjøpte bl.a undertøysett med truse og singlet, tenkte det kunne være ålreit å sove i innimellom på varme dager, samt todelt pysj med t-skjorte og tynn knelang bukse. De hadde masse fint sånt på H&M
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå