ønsker meg et lite sjarmtroll Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Er det noen her som har fått mensen, eller noe lignende, men som var gravid likevel?
baby nr. 2 Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Jeg trodde jeg hadde mensen da jeg var gravid med min første, men på ultralyden viste det seg at det nok ikke var mensen allikevel, jeg var tre uker lengre på vei enn jeg trodde. Så det går nok an. Jeg hadde nok en festeblødning som minnet litt om mensen.
2prinsesserogbim Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 jeg har lurt på det samme, men føler det er teit å ta en test siden jeg har hatt mensen nå.... blir kvalm når jeg spiset.... hele tiden blir jeg kvalm... æsj...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå