babylengsel Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Hei alle sammen ! Nå er jeg tilbake etter et langt opphold.Har vært veldig aktiv her før og fått mye støtte på mine opp og ned turer. Hadde i aug -07 en tidlig SA og orket bare ikke etter det å prøve så aktivt mer. Fra i høst og til nå har andre ting tatt tiden min og det har skjedd mye i livet mitt.Vekten har gått opp og man føler seg ikke vell og det øker jo ikke akkurat sjangsene for graviditet...har pco. Dessuten har jeg ikke tatt metformin tbl mine (FY!),så jeg har ikke hatt mensen siden i høst. Men nå har jeg virkelig bestemt meg for å ta tablettene ,trimme og prøve å bli gravid igjen:-) For dere som ikke husker meg,har jeg et barn på 10 år. SA ,uke 6 ,sommeren -02 Gravid,nov -02....dessverre ble lille jenta født altfor tidlig i uke 18,savner henne så sårt.(morkaka løsnet litt og litt) SA,uke 6,august-07
Dodlimammatil2 Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Hei og velkommen tilbake var en trist historie, håper at det klaffer for dere nå da
babylengsel Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2008 Takk:-) greit å komme igang igjen og bestemme seg for å nå målet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå