mamma til tre prinsesserღ Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Testet positivt i dag. =) I forrige svangerskap slet jeg med vann i kroppen. Er det noe jeg kan gjøre denne gangen for å forebygge det? Og hva er det beste mot kvalmen, har ikke kommet enda. Men hadde mye av den forrige gang. Håper det er noen som har noen gode råd!
Løvetannfrø;-) Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Vann fordriver vann har jeg hørt, og så skal man være forsiktig med salt da dette binder vann i kroppen. Jeg slet med kvalme selv og følte det hjalp med å drikke kaldt vann. Hjelper sikkert ikke om man lider av kvalme, som fører til oppkast. Lykke til og gratulerer så mye:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå