Gå til innhold

Vann i kroppen... og kvalme


Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positivt i dag. =) I forrige svangerskap slet jeg med vann i kroppen. Er det noe jeg kan gjøre denne gangen for å forebygge det?

Og hva er det beste mot kvalmen, har ikke kommet enda. Men hadde mye av den forrige gang.

Håper det er noen som har noen gode råd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vann fordriver vann har jeg hørt, og så skal man være forsiktig med salt da dette binder vann i kroppen.

Jeg slet med kvalme selv og følte det hjalp med å drikke kaldt vann. Hjelper sikkert ikke om man lider av kvalme, som fører til oppkast.

 

Lykke til og gratulerer så mye:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...