Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Vurdere dette sterkt da det skal hjelpe mot strekkmerker, men som jeg forstod på min hudpleier er det ganske omfattende å man må være innstilt på det!!! sår som kan veske etc,etc... vurderte da kjemisk easy peel som er en litt mildere metode... vil ha de bort eller borte blir de jo ikke ,men jevnere med huden... noen med erfaringe?!
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 jeg har ingen erfaring...men det hørtes interesant ut....hvor mye koster det da....??? og hvis man får sår som vesker og sånn, blir det ikke arr av det også da....???
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 heisann! akk disse fæleee strekkmerkene..har brukt noen tusen kr på ulike kremer og behandlinger..ikke mye som har hjulpet noe særlig! har til og med vært på en klinikk for konsultasjon om kjemisk peeling. fikk en a-syre krem som jeg skulle påføre på magen. damen sa at det huden skulle begynne å flasse,bli rød osv. dette pga at ny hud skulle komme fram. nothing happened! men.... så bestilte jeg en krem fra usa som heter "trilastin".. jeg har brukt den i en mnd nå...er VELDIG fornøyd..og kan anbefale den..brukte den på strekkemerkene jeg hadde på lårene. og det hjalp ganske. de syns nesten ikke. skal bestille mer.. har veldig tro på produktet da jeg har sett at den hjelper! anbefales..
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 hvor får man bestilt den hen da og hvor mye koster den....?????? )
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Jeg har prøvd alskens kremer fra både usa o.l, å mange sier at ja den funker å den funker etc, men det tror jeg ikke noe på desverre.. kanskje noen kremer funker for noen ja, å kjempe bra at de funka på deg;-D... Du fikk en a-syre krem?! det er jo ikke kjemisk peeling da, jeg går på essens å der har de sykepleiere som er utdannet og spesialisert på hud.. dette er ganske omfattende som f,eks laser. de peeler jo bort huden, de bruker noen slags syrer i det ja.. Jeg har troen på peeling. Men jeg vet at det finnes forskjellige grader av kjemisk peeling så bare lurte om noen hadde erfaring. Ja det blir sår som KAN veske som med laser lager de 2.grads forbrenning slik at ny hud skal danne seg ,slik jeg har forstått er dette noe likt.. jeg skal prøve det ,men tar ikke den verste peelingen de har tar den litt lettere.. jeg skal ta rumpa og magen iallefall-slik at jeg kan gå i badedrakr/tankini/bikini iallefall. gruer/gleder meg ,men er 100% innstilt på dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå