Gå til innhold

Stor gutt


Loppelill

Anbefalte innlegg

Leander rekker opp til dørhåndtaket. Han klarer å få håndtaket ned, men han får ikke opp dørene enda. Han begynner å bli lang nå! Har snudd dørhåndtakene til døren ut til vindfanget og ned til kjelleren. Så de får han ikke opp. Da er det ikke noe krise om han klarer å åpne en dør engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Phui! Det får ikke Linea til ennå, heldigvis! Men jeg har faktisk vurdert å henge en snor på døra inn til rommet hennes så hun kan åpne den døra selv. Pleier å ha døra igjen på dagtid fordi det blir så fort varmt der inne, men samtidig så er det jo der lekene er. Fint hvis hun kan gå og hente ting selv når hun har lyst å leke med noe annet enn det jeg har hentet frem.

 

Lurt å snu håndtakene da... ikke at jeg skjønner helt hvordan dere gjør det, men.... dere har jo litt erfaring med barnesikring vil jeg tro! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangus rekker og opp, og klarer å ta håndtakene ned, men lengre kommer han ikke. Og heldigvis rekker han ikke opp til utgangsdøra enda!

 

Kjempe lurt å snu håndtakene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas rekker opp når han står på tærne og lukker opp dørene, men ytterdøra har han ikke prøvd seg på ennå.

Snu håndtakene var en god ide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...