Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor lenge de lar deg gå overtid ved sykehuset i Skien før de setter i gang om det ikke skulle være noe spesielt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, man får en ul i uke 41-42...alt ettersom...men vanligst er vel i uke 41. Ser alt bra ut på ul med tanke på fostervannmengden og at babyen ser frisk å fin ut. Ja da lar de deg gå 14-16 dager over term før de vurderer å sette igang fødsel.....det var beskjeden jeg fikk sist! Ikke særlig oppløftende...men heldigvis komm gutten 8 dager over term til slutt av seg selv.

Skrevet

Jeg kjenne rikke reglene ved sthf, men tenkte å tipse deg om en annen mulighet. Jeg har gått 12 og 13 dager over med mine gutter, og skal ha nr 3 neste uke (forhåpentligvis!). Jeg var tidlig ute med å forklare for min lege/gynekolog at jeg er veldig redd for at dette skal skje igjen pga komplikasjoner v forrige fødsel (som gikk bra til slutt, men ble unødvendig dramatisk for oss).Hun har veldig stor forståelse for dette, og har lovet å sende en henvisning til føden for å be de sette igang fødselen ca en uke over, hvis nødvendig. Kanskje din lege eller evt en gynekolog kan hjelpe deg med det samme hvis du føler behov for det?

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...