Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Er det noen her som har erfaring med dette her inne? Ønsker ikke NAV innblandet riktig enda da det er tvil om hvem som er far. Jeg har sett flere firma på nettet, men er ikke sikker på hvor seriøse disse er, må jo nesten være 100% (eller 99,9) sikker på at resultatet stemmer. Tar de dobbel pris for å teste to fedre, eller er det en slags rabatt?
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 De tester den mest sannsynlige bf først og er det ikke han så er det jo han andre.. da kan han testes om du vil.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Jeg tror nok begge ønsker å bli testet. Jeg vet jo at det er en av dem, men de kan jo ikke vite det sikkert. Jeg hadde hvertfall krevd en test uansett hvis jeg var dem. Jeg ønsker uansett å teste begge parallelt da det tar tid å få resultatet, tror de er ganske enige der. Ingen som vet om et seriøst laboratorium?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Hei.. Var igjennom dette med farskap test i fjor sommer. Gikk gjennom nav og fikk det dekt. Da måtte barnefar, sønnen min og jeg gi blodprøve på legekontoret. Vi ble anbefalt og ikke gjøre det på nett.. Husker ikke hvorfor nå.. Kanskje ikke svaret på ditt spørsmål... Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå