Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Jeg kommer ikke til å greie meg på kun OS til høsten da jeg begynner på skole så lurte på om det da er mulig å søke studielån ved siden av. Studielån blir vel ikke sett på som inntekt da det er et lån så det går vel ikke utover OS? For stipend regner jeg med jeg ikke får eller? Takk for svar
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 du får full os uavheningig av lån/stipend. du får stipend i år siden du bare studerer (får lån/stipend) i halve år. om du skal studere meg lån/stipend i mer en et år så får du det bare første halve året og siste halve året.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Skolen går over 1 år og 4mnd. Men får jeg stipend da? Jeg jobber fulltid nå så trodde de tok årsinntekten osv.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 det spørs hvor mye du tjener, men gå in på lanekassen.no og bruk "kalkulatoren" der. vet ikke hvordan det blir med de 4 siste månedene... hm..
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 ca 270 000 i året. Men kommer ikke til å tjene det i år da. Har siste arbeidsdag 20 juni. Fikk papirer fra lånekassen i posten idag så skal sette på meg å kikke på de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå