Lisa & lille Noah<3 Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Hvordan var de å samarbeide med i forbindelse med salg av bolig? Er dere fornøyde? Noe negativt å komme med? Gikk det raskt og fikk dere mye over prisantydningen? Vet det varierer, men har lyst til å høre andres erfaringer før vi velger disse selv...
Pysa Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 vanvittig useriøst. rota masse med papirer, og glemte avtaler. styr unna!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2008 Ojda. Men hvordan var de sånn utenom det da? Fikk dere solgt til prisantydningen, over eller under? Og hvor lang tid tok det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå