Venter09<3med ny spire Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 26 februar hadde jeg mensen og den sluttet og kom ikke tilbake. så kontaktet jeg en akupuntør. 23 april var jeg hos en akupuntør og mensen kom 26 april. men nå har enda ikke mensen kommet enda.. hva skal jeg gjøre? blir vel ikke gravid av å ikke få mensen alle tester er jo negative.. eller kan jeg blir gravid...????
Mina06+Mats09 Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 jeg har også vært hos akupunktør, og hun sa til meg at jeg trengte kanskje fler enn en behandling for å få stbilisert syklusen.. Så kan jo være at du burde gå dit flere ganger..
Venter09<3med ny spire Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2008 hmmm.. karnsje det.. ikke spør meg. siden jeg fikk mensen så virket det som om at jeg ikke skulle ha flere timer se... men kan jo hende jeg er gravid oxo da.. hehe man vet jo aldri.. heheh men tok du flere behandlinger og fått bra syklus???
Mina06+Mats09 Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 jeg har hatt tre behandlinger nå i to uker og skal etter planen ha el nå i helga, så jeg finner ikke ut om det har funka før om to uker, for det er da jeg skalha tr i følge en normal syklus... jeg har hatt sykluser på over 40 dager før...
Venter09<3med ny spire Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2008 oki.. håper det virker da... jeg har oxo hatt en lang syklus og det er sp kjedelig å ha det... si ifra vis det virker da.. på en måte håper jeg mensen ikke kommer for da er jeg sikkert gravid hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå