Makko med to små gutter Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Dette ser ut som et meget godt sete for baby'n... Men har basen isofix?
Gravidsmurf :) Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 nei det har den ikke.. noe jeg selv synes er litt negativt.. kunne ønske det var det
Hilde_85 Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Det sete kjøpte vi i dag Er vel ett av de setene som har kommet kjempebra ut i tester når det gjelder brukervennlighet OG sikkerhet (men ikke har isofix) Har ikke det på bilen vår så da ble det det. Men jeg tror römel (skrives det sånn) har ett sete som minna meg veldig om acta graco sine seter bare at den kunne man vist få en base med isofix til tror jeg. Skal ikke si det 100% sikkert da jeg blir veldig forvirret i jungelen av seter!
snuppa-høygravid! Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Sjekk www.forbrukerportalen.no , der er lagt ut ny test av bilstoler nå i mai. Har også kjøpt den AktaGraco Logico, og er veldig fornøyd med det. Men testvinneren var et Römel-sete med isofix ja! (marginal forskjell mellom de to setene slik jeg forstod!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå