lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Har fått lapp i posten i dag om at jeg nå kan hente pakka mi fra Libero.. Er bare litt nysgjerrig på hva som er i den?
Zabbi Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 den ligger fremme på liberos sin side, min var eksakt av hva som er avbildet der. husk at apoteket/pampers har sin pakke dem oxo, og reflex sin bleiebøtte med refill, alt gratis, å man må passe på mens man kan :9
ambumamma Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 jeg bestilte ånn bleiebøtte igår. Kom for å hente den idag, men da sa de at det tilbudet var det slutt på. Ja da må dere fjerne det fra nettet da sa jeg, for når jeg bestilte igår kveld kan dere ikke komme idag og si at det er ugyldig. Så måtte ho snakke med sjefen og det endte med at jeg fikk en bøtte siden det var deres feil at ikke det var fjerna fra nettet enda;) Har også henta pampers og libero pakkene. Mye moro stæsj oppi de
Julie<3 Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 har fortsatt ikke fått libro pakken min jeg, søkte for 5 uker siden
Zabbi Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Det er IKKE slutt på tilbudet, for den håller på til september eller noe sånt leste jeg, men reflex som er leverandøren ska bytte ut utsalgsstederne sine. Baby shop er en av de stederne som ska slutte å føre reflex sine varer, så man må ringe sine nærmeste butikker som står på reflex salgssteder å spørre om de fortsatt har noe igjen, for de blir tømt fort. Jeg hentet min bøtte for over en måned siden, så jeg fikk en info-mail for noen uker siden som fortalte situasjonen, men hvordan jeg fikk tak på refiller å sånn hvis jeg trengte det, så dem har vart flinke sånn.
Zabbi Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 hehe det tok 3 mnd før jeg fikk min, og det var noen uker siden. Smør deg med tålmodighet. Du får det sikkert før termin, men ellers står det vel et sted inne på libero at tilbudet gjelder fra 3 mnd før termin til 3 mnd etter, så på en måte er det vel dem som "bestemmer" når de ska sende ut disse "gavekortene"
TrustNoOne (but Me) Skrevet 29. mai 2008 #7 Skrevet 29. mai 2008 Jeg hentet pakken min på Lindex i dag, bestilte den for flere måneder siden - så ting tar sin tid - men her er ihvertfall en oversikt over innholdet i min pakke: Rangle Natusan våtservietter, babyolje, 2 ammeinnlegg + liten bok Hodetørkle til baby Libero Vaskekluter 5 Libero Newborn bleier 9 Libero Mini bleier 6 Libero engangs stelleunderlag 1 pk Tena Lady Mini Magic... *deprimerende!!* Diverse informasjonsfoldere Helt grei pakke egentlig, får nok bruk for det meste:)
Zabbi Skrevet 29. mai 2008 #8 Skrevet 29. mai 2008 Hodetørkle?!? Hvis du fikk samme som meg, blir du kansje skuffet, for den trekanten er ingen hodetørkle hihi.... Det er en gulpetørkle, nyere variant av gulpesmekk, som er litt "tøffere"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå