nellik-alle gode ting er 3 Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Vi har noen guttenavn vi syntes er fine, men vil gjerne ha flere forslag De vi har funnet til nå er - Oliver, Tobias, Sander, Jonathan og Sebastian
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Vi liker veldig godt Jacob, Oscar og Peter Vil ikke ha noe skikkelig poppisnavn, men det må være internasjonalt
Lotta med novembergutt Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Guttelisten min er mye mindre en jentelista, så jeg trenger inspirasjon Foreløpig har jeg Oliver, Tobias, Fredrik, Kristoffer, Sonde og Sigurd - mannen er ikke helt enig med dem alle, men den tid den sorg. Får forhåpentligvis vite kjønnet på mandag
Popelko Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 stort sett de samme navnene vi har tenkt på om det blir gutt + adrian kevin mikael patrik mange fine
nellik-alle gode ting er 3 Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2008 Jacob og Patrik likte jeg også Preben kansje... hm. Mange fine ja Flere forslag, noen?? ;D
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Det fineste guttenavnet jeg vet om er Leander.. Sambo er desverre ikke enig med meg
Promp Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 Hallo, mange fine guttenavn! Hvis vi får gutt denne gangen, har jeg to navn på min ønskeliste og det er Mikkel og Jeppe. Litt eventyrnavn kanskje, men hvorfor ikke? Så spørs det bare om manne-mannen er enig da. Her diskuterer vi nemlig ikke navn før vi får vite kjønnet på ordinær UL. (Dvs jeg diskuterer med meg selv...Stønn)
Rascal_4.11<3 Skrevet 30. mai 2008 #9 Skrevet 30. mai 2008 Var mange fine navn her Vi skal ha Samuel eller Christoffer alt etter som hvem som vinner navnkrigen, hadde egentlig overgitt meg på Christoffer (som sambo vil ha men det var før hormonene virkelig tok meg Ellers hadde vi på listen vår: Jacob Oscar Gabriel Isak Johannes Mikeal Brage Johan Henrik William Patrik Nikolai/Nicolai
Mamsen87 :) Skrevet 30. mai 2008 #10 Skrevet 30. mai 2008 Vi har en Mathias.. Og hvis babyen i magen er gutt skal han hete Theo. Sander og Sebastian er fine navn!
tosøtetuller Skrevet 30. mai 2008 #11 Skrevet 30. mai 2008 Syns guttenavn er ordentlig vanskelig. Vi vet ikke hva vi får, så prøver å lage noen alternativer for begge kjønn. Bror står nok fortsatt høyest på lista, ellers er det kanskje Wilhelm eller Herman. Jeg har lyst på Sjur eller Sverre, men det liker ikke min mann. Hadde selv 4 i klassen som het det samme som meg, så det vil jeg prøve å unngå for mine barn...
Rascal_4.11<3 Skrevet 30. mai 2008 #12 Skrevet 30. mai 2008 Wilhelm var igrunn veldig tøft navn..Litt mer sjelden en William
tosøtetuller Skrevet 30. mai 2008 #13 Skrevet 30. mai 2008 Egentlig enig, men på det navnet er det nok jeg som holder mest igjen, det er nok favoritten til min mann... Godt å høre andre også kan like det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå