Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på en ting, har lest fra div innlegg at barna deres sover ca 3-4 timer av gangen. Min gutt på 2.uker sover 45-60.min mellom hver gang, og så skal han ha pupp...da lurer jeg på hva det kan være ? har jeg for lite melk ? eller for dårlig melk ? eller no slikt. Er stort sett likt om natta

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sovner han på puppen? mulig han sovner før han blir mett! ;)

da kan du vekke han litt forsiktig, kile han under foten etc.

ellers så ville jeg ikke bekymra meg så mye, siden han er så liten! men ikke vær redd for å ringe helsesøster og be om råd!

Skrevet

Min sov heller ikke lenger frem til han var rundt seks uker. SKulle ha pupp hver time døgnet i gjennom. Helt normalt, han jobber bare for å øke tilbudet. Du trenger ikke å gi tillegg (noen vil sikkert foreslå det...) med mindre vektoppgangen ikke er tilstrekkelig.

Jeg var helt avslappet i forhold til "nok-mat-bekymringen", men det er jo utrolig slitsomt da!

Ser tilbake på de første ukene som et skikkelig slit! Rakk liksom ikke å gjøre noen ting før lillemann skulle ha pupp igjen. Selv ikke middag rakk jeg å spise på tross av pupp rett før...:-)

Men plutselig produserer du så mye melk at lillegutt er fornøyd. Det går seg til! Lykke til!

Skrevet

tusen takk for svar :) det hjalp å høre andres meninger

Skrevet

Huff.. samme her.. Æ amma ofte hvert kvarter de 6 første ukan,va slitsomt å frustreranes :-/ men nu når han e 3 mnd så vil han ofte ikke ha pupp før det e gått 3-4 tima,så ting blir bedre ;-) Har gråte mye,så du e ikke aleina =)

Skrevet

det er godt å høre at jeg ikke er alene...feller noen tårer innimellom på nettene, er så sliten og føler at jeg gjør allt galt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...