Lykkeliten86 Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Jeg lurer på en ting, har lest fra div innlegg at barna deres sover ca 3-4 timer av gangen. Min gutt på 2.uker sover 45-60.min mellom hver gang, og så skal han ha pupp...da lurer jeg på hva det kan være ? har jeg for lite melk ? eller for dårlig melk ? eller no slikt. Er stort sett likt om natta
line_n & sara Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 sovner han på puppen? mulig han sovner før han blir mett! da kan du vekke han litt forsiktig, kile han under foten etc. ellers så ville jeg ikke bekymra meg så mye, siden han er så liten! men ikke vær redd for å ringe helsesøster og be om råd!
grolla Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Min sov heller ikke lenger frem til han var rundt seks uker. SKulle ha pupp hver time døgnet i gjennom. Helt normalt, han jobber bare for å øke tilbudet. Du trenger ikke å gi tillegg (noen vil sikkert foreslå det...) med mindre vektoppgangen ikke er tilstrekkelig. Jeg var helt avslappet i forhold til "nok-mat-bekymringen", men det er jo utrolig slitsomt da! Ser tilbake på de første ukene som et skikkelig slit! Rakk liksom ikke å gjøre noen ting før lillemann skulle ha pupp igjen. Selv ikke middag rakk jeg å spise på tross av pupp rett før...:-) Men plutselig produserer du så mye melk at lillegutt er fornøyd. Det går seg til! Lykke til!
Lykkeliten86 Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2008 tusen takk for svar det hjalp å høre andres meninger
mizz25 Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Huff.. samme her.. Æ amma ofte hvert kvarter de 6 første ukan,va slitsomt å frustreranes :-/ men nu når han e 3 mnd så vil han ofte ikke ha pupp før det e gått 3-4 tima,så ting blir bedre ;-) Har gråte mye,så du e ikke aleina =)
Lykkeliten86 Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. mai 2008 det er godt å høre at jeg ikke er alene...feller noen tårer innimellom på nettene, er så sliten og føler at jeg gjør allt galt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå