litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Vi skal på "bryllupsreise"/langweekend til london om en stund, men er litt usikre på om vi skal reise med eller uten datteren vår på 2 år. Vi har barnevakt om hun ikke skal være med, så det er ikke noe problem. Vi vil jo være friere til å gjøre hva vi vil om vi reiser uten henne, men samtidig så hadde det vært fint å ha henne med. Hva ville du ha gjort?
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Om det bare er for en langweekend så hadde jeg latt henne bli hjemme Ikke sikkert London er det beste og morsomste stedet for en på to år heller, om dere drar uten så kan dere ta bryllupsreisen helt på deres premisser
Silje og Vaniljebollene Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Jeg ville reist uten. Hun har ikke store gleden av en slik tur når hun er så liten, og dere har enda større glede av turen hvis dere reiser alene. Kos dere alene vel, så kan dere gjøre noe sammen senere.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Uten barn på bryllupsreise =0) da skal man spise lange middager og bare nyte hverandre. God tur =0)
Monajenten Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Jeg hadde reist uten barn. Av to grunner - både fordi det er bryllupsreise og fordi det er til London. Det er absolutt ikke den mest barnevennlige byen, og stress med vogn, underground, rulletrapper osv osv. Dessuten er det jo ikke snakk om mer enn en langweekend, så snuppa kommer nok til å storkose seg der hun skal være uansett:-)
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. mai 2008 Det er vel det vi har kommet frem til. At ferier med og for henne kommer på et annet tidsunkt. Det blir nok reise på oss og tantebesøk for trollungen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå