Gå til innhold

Spark og livligheter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 24+5 i dag og kjenner daglige spark, men i går oppdaga jeg at jeg kan se sparkene på magen når babyen sparker <3

Pappaen greide ikke se det, men tror det var for at det roa seg litt ned da han kom inn..

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke morsomt? Her buler magen som bare det når lille sparker inni der. :) Skulle ønske man kunne se gjennom magen. Hehe.

Skrevet

Så morsomt:) Jeg lurer på når det er normalt å begynne å kjenne noe, jeg er 19 uker på vei.. men kjenner ingenting.. bare kiling i magen.. hvordan skal det kjennes.. blir litt redd... Håper jeg kan få svar:)

Skrevet

Det er så stas å se babyen sparke, jenten i magen sparker ikke så hardt ennå, men det er kraft nok til at magen buler når hun gjør det :-) Pappaen har også sett det, men han får ikke med seg alt,det er nok fortsatt sånn at jeg ser det bedre, i og med at jeg merker når det kommer et spark, og vet hvor på magen det kommer. Men, han ble voldsomt begeistret da han så det første gangen. Blir nok mer og kraftigere etterhvert. Er ikke mer enn 20+6 i dag.

Skrevet

jo det er så utrolig morro med alle sparkene ;-) er så deilig og føle man får et forrhold til babyen gjennom sparkene, og det at babyen faktisk kan høre når man snakker /synger til den nå :-)

Skrevet

Det kommer ann på hvor livlig ungen din er, og hvor morkaka er plassert. Hos meg ligger den presis midt foran på magen, så da blir den som en pute mellom babyen og nervene i huden min.

Da kjenner jeg det jo ikke så godt, for ungen må bli sterk nok til å dytte "gjennom" morkake-puta.

Det er ikke før du er i uke 22 eller 23 det skal være "garantert" at man merker noe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...