Gjest Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Hagen min er full av bier...en svær jævla sverm... Wææææææææ!!!! Så jo ikke så nøye på jævelskapen som stakk meg før jeg fant den død der jeg ble stukket. Nå har vi rømt inn rett og slett....what to do???? Hvordan bli kvitt jævelskapen....greit, de gjør jo nytta si meg jeg vil heldst ikke ha dem på mi tomt i det antallet der. Et par bier er helt greit, men ikke mange hundre!!
3xmamma Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Er det komt en hel sverm? Mamma og pappa opplevde det i fjor, kom en hel sverm og slo seg til ro i et tre i hagen dems. De ringe en sånn birøkter de, han kom å henta biene gratis, han tjente jo godt på det han. De ble faktisk lovd gratis honning hos han også som takk for biene
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Jeg aner ikke hvor de har bolet henn, men skal se om jeg klarer å finne ut hvor de holder til..nå er de spredd utover hele tomta her, men det er vanvittig mange, så de har nok tilholdstedet sitt svært nært.
3xmamma Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Uffda, misunner deg ikke!! Er livredd sånne vesen jeg :/ LYKKE TIL =)
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Tørr rett og slett ikke være ute her med ungene mer i dag jeg...de er over alt. UNgene er jo etter dem så da riskerer vi å få hele hurven etter oss :-(
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 da hadde jeg kontakta en birøkter og fått fjerna dem fort som fyyyyyy ....
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #7 Skrevet 29. mai 2008 Skal ringe så¨fort jeg finner ut hvor de holder til...kan jo være hos naboene også Dør til dør aksjon i kveld hvis jeg ikke finner det her på tomta...dette er skummelt....i det antallet i hvertfal..flere hundre i hvertfall bare her i vår hage...kansje mer
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #8 Skrevet 29. mai 2008 wææææææææææææ.........jeg hadde løpt for livet .. har sikkelig fobi for de ekkle kreka ....
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #9 Skrevet 29. mai 2008 Bier er helt ok, så lenge de holder seg unna MIN hage....de gjør jo nytte s, men jeg har nok med humler og veps....et helt bifolk blir for mye av det gode....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå