Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg bor i Tromsø - hvor jeg fortsatt bruker voksiposen i vogna - siden graderstokken ligger rundt 6 - 7 grader max. Jeg skal reise til østlandet Osloområdet ei uke og der er det jo godt over tyve grader - hva har dere i vogna folkens? Er skikkelig usikker, - tenkte å bytte ut med ei dyne, - men hva har dere evnt i "bunnen"?

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dropp dynen!!! Jeg har bare den madrassen som fulgte med vognen nedi, med et laken. Her er det veldig varmt nå, skal bli 30 grader i morgen. Kle barnet ditt i hvit bomull, avkjølende og beskyttende! Parasoll er en fin ting! God tur!

Skrevet

jeg har kun et helseteppe i bånn av vognen, ta med deg dyna for sikkerthetsskyld, men også et ekstra helseteppe. kan nok henne det holder til helga, og ha over a. trenger ikke noe tykk jakke, korterma body/tshorte. snuppa mi har vært i t shorte i hele dag og har vært akkurat passe. lykke til og god tur:)

Skrevet

Mini her har kunn ligget i kortermet body idag.Med helseteppe sånn halveis over seg.

Er veldig varmt nå.

Så voksipose trenger du ihvertfall ikke.:):).

Skrevet

Han har et teppe i bånn , men det ble litt varmt.Et tynt laken er kansje mer avkjølende.

Skrevet

vi bruker helseteppe over henne og body og bukse (kortermet body)

det hender vi ikke bruker noe som helst teppe på henne. blir for varmt.

i morgen skal det blir ca 24 grader

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...