Gravidsmurf :) Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 var på ul i dag, kjempe koselig.. fikk se den lille lå inni der og svømte..kunne allerede se det var en aktiv liten en... mannen min kunne ikke være med, så i dag fikk jeg bilde, og dro på jobben hans etterpå å viste bildet, og da sa han at han ville være med neste gang:) er så glad om dagene..legen sa at jeg hadde mer og sterkere gravid symptomer denne gangen, så han trodde dette ville gå veldig bra:) ville bare dele min glede med dere andre:)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Gratulerer så mye ) må være fantastisk å se.... hvor langt er du på vei?
Gravidsmurf :) Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2008 ble litt usikker i dag etter målingene på babyen.. han sa 8, mens jeg har regnet ut 9..men er jo ikke så langt unna hverandre da.. ja det er helt utrolig opplevelse, legen står å smiler som om det er hans(litt spesielt det men) koselig kommer til å ha mange ul for jeg mistet sent sist, derfor får jeg tett oppfølging ( ca hver 2 uke) så gleder meg så om 2 uker, da er den blitt enda større og enda mer å se:)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Det skjønner jeg.. skal selv på ul på mandag, da er jeg 7 uker )
Gravidsmurf :) Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2008 Gratulerer så mye selv:) du burde glede deg:) det er en veldig fin liten stund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå