Ksenia & Anjem Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 De har vært på tur og mini har ikke blitt skiftet på. Han hadde også bæsj i bleien og var litt sår i stumpen. Aner ikke når han bæsjet. Tror de var klar over det for med engang de så meg sa de: vi hadde akkurat tenkt å ta bleien. hadde dere nevnt noe i morgen?
Mamsen87 :) Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Ja, jeg hadde sakt ifra. Hvis han han har hatt samme bleie i 6 timer, det er lenge.. Regner med han har vært våt en stund da.
Ksenia & Anjem Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2008 de pleier å være flinke med dette.. men det var jo lenge..
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Om det var en engangshendelse så hadde jeg latt det gå men om det skjer flere ganger så hadde jeg tatt det opp. Driver ikke dere med bleieavvenning? kanskje de rett og slett hadde glemt at han hadde bleie i dag og gikk å ventet på at han skulle si ifra?
Mamma2OO5 Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Da gutten min var 1 år skjedde det og jeg sa ifra, for jeg synes det var for drøyt. De hadde ikke vært på tur eller noe. Men hadde det skjedd nå så hadde jeg kanskje ikke reagert sååå sterkt, men synes det er forskjell på en 1 åring og en 3 åring...
Ksenia & Anjem Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. mai 2008 Ja vi holder på med bleieavvenning..Dvs: han har for mange uhell ute så da har han på bleien noen uker til, så han ikke skal bli for skuffet. Men han har ikke bleie inne i bhg. Heller ikke hjemme. Så de vet det godt
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 29. mai 2008 #7 Skrevet 29. mai 2008 Hadde nok blitt litt sur siden det var bæsj og sår stump, men om det bare var snakk om ei tissebleie så hadde jeg ikke sagt noe, siden det ikke skjer ofte..Hender ofte her at poden går med bleia fra 8 til 15,hvis vi er på shopping og tiden flyr ifra oss, så ender det at jeg plutselig kommer på at han ikke har fått ny..
KajsaLuna Skrevet 29. mai 2008 #8 Skrevet 29. mai 2008 Hvor hysterisk skal man bli, liksom? Det skulle ha skjedd veldig jevnlig før jeg hadde tatt opp noe sånt. Du er kanskje perfekt selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå