Plutseliten :) Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 spise ferdiglaget og servert middag med den beste samvittighet.... Så vet dere det Snakkes......klem
iznogood Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Hvem har lavet og hvem skal servere? :-) Håber det smakte!
phantomet Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Å det hørtes fint ut... Jeg synes også at det er stas å få ferdiglaget middag.. Nyt med god samvittighet! Klem
Plutseliten :) Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2008 Den har sambo laget og servert og ryddet og nå er han på trehjulsykkeltur med minstemannkjempetrøtt Og lasagne,salat og hvitløksbrød smakte kjempegodt! Det ble plutselig bare nok idag for meg....med husarbeid og unger og siden jeg sjelden klager, men blir lei meg i steden....så ble jeg vartet opp. Han synes det er moro å lage mat,og koser seg med barna og siden han sitter inne på kontor hele dagen,er det toppen å være ute i nydelige været
iznogood Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Men så deilig! Du fortjener å bli vartet opp, vet jeg! Og det er slikt som laver fine øyeblikk i en travel hverdag.
Maud Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Det er bra at han plutselitenmannen skjønner at du trenger oppvartning. Masse som skjer i livet ditt og det er viktig å bære deg litt på gullstol når det er mulig siden du innimellom bærer hele slekta på dine skuldre. Så klart du skal ta imot med den beste samvittighet!
dritgrei hei hei! Skrevet 29. mai 2008 #7 Skrevet 29. mai 2008 Hurra for deg, hurra for han! Tenk at han skjønner og at han gjør det, så deilig! Nå håper jeg i grunnen at du sover, men kjenner jeg deg rett så er det ikke soving på ei stund...
Plutseliten :) Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. mai 2008 Jepp! Vi er heldige som har hverandre ) Sove nei, nå må jeg ut å hente storejenta..hun har feiret en venninnes bursdag på Egon....og har gnagsår og orker ikke å gå hjem...bussen har gått og jeg sier aldri nei ) Men minstemann sovnet på vei opp i sengen kl 20... Han var sliten,søt og trett han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå