Gå til innhold

Reisesyketabletter mot kvalme


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Idag var jeg på den første legekontrollen, og det gikk bra. Jeg spurte legen om det er noe man kan ta mot kvalmen, og da sa han at man kan ta reisesyketabletter som heter postafen. Disse får man kjøpt reseptfritt på apoteket. Men jeg er litt skeptisk da. Er jo bekymret for om de kan ha en "ukjent" effekt på fosteret. Har noen av dere prøvd disse tablettene, eller har noen tanker rundt disse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste er om du ikke tar tabletter i det hele tatt, av noen form. Prøv deg heller frem med kjerringrådene. Hvis det er absolutt nød, så skal forøvrig postafen være trygg. Lykke til!

Skrevet

Forresten må du i alle fall ikke ta "Vanlige" reisesyketabletter"!

Skrevet

prøvde de. ble sinnsykt trøtt men ikke noe mindre kvalm. men har hørt om andre som har hatt effekt.

Skrevet

Prostafen reddet meg sist jeg var gravid! De funket som bare det på meg, men blei veldig trøtt av de...

Ellers så prøvde jeg også noe som het Afipran (resept). Men de hjalp ikke noe særlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...