tussemor <3 <3 Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Hei, jeg er idag 33+3, og har vært på kontroll hos jordmor. Hun sier at de mens smertene jeg har hatt kan være modningssmerter. Hodet ligger også godt ned i bekkenet, og er ikke langt fra å bli festet. Men jeg har jo nesten 7 uker til termin, trodde dette skjedde i ukene før fødsel jeg... Jeg er førstegangsfødende. Noen som har hatt lignende erfaring og født før termin? Jeg er sterkt uenig i UL terminen, og mener selv at barnet skal komme første uka i juli.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Hodet var festet fra uke 34 hos meg i første svangerskap, og jeg fødte nesten to uker på overtid så trenger ikke ha noen sammenheng. Imidlertidig håper jeg det denne gangen da, for jeg har 5 uker igjen og hun står med hodet godt ned i bekkenet, samt at jeg murrer og "maser" litt i rygg og mage for tiden.. Lov å håpe, hehe
tussemor <3 <3 Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2008 Ok, takk for svar Jenta mi har ligget med hodet ned i godt over en mnd. så jeg håper i det lengste at hun kommer før UL termin! Jeg har også slike tak og murringer i mage og rygg, samt MASSE kynnere. Får håpe på at vi slipper å gå 2 uker over iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå