UpsyDaisy Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Møtte svigermor da vi var på trilletur i dag. Hun stakk huet ned i vogna og det var kommentaren. Hadde på ham body med t-skjorte over, bukse og en tynn lue. Dyne hadde han også over seg. Jeg var redd det ble for varmt jeg da. Når en går tur er en jo i sola. Det er 18 grader i skyggen. Enig med meg eller svigermor?
Sunshine med småtroll:) Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 enig med deg. Det er godt og varmt ute og det er lunt og godt nedi vogna så han lider nok ikke;)
Aylinah Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Må si meg enig med deg gitt,nesten så jeg hadde tenkte å si at et helseteppe hadde vært bedre,hehe Men,nå har jeg en VARM unge....
Mor di! Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Hørtes ut som mora mi det der...hehe... i går ettermiddag (18 i skyggen) hadde han på seg kortarmet body, og flanellgenser + bukse. I tillegg hadde han en tynn lue, og satt på en sommerpose som kan tas igjen. Han sitter oppreist i vognen, så han koker ikke i hel i bagen altså! =) Da måtte mamma slenge litt med leppa, og jeg blir så SINT! De gangene hun klager på at jeg har tatt på han for lite, har han jo vært klam som fy når jeg har tatt han opp...
mammalade4 Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Det er alltid noen som må påpeke noe når det kommer til andres barn. Om det er slektninger eller fremmede.... Rart det der.. :-)
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Det er noe med generasjonene over oss.. hver gang mamma er på besøk skal hun absolutt pakke han inn i tepper etc... når han ligger i fanget altså.."synes han er litt kald på hendene jeg" kan hun si.. og da er han helt svett i bakhodet f.eks. Hvis jeg legger ham rett på skinnsofaen er hun veldig bekymret for at han synes det er kaldt. Tror bare vi vet litt mer enn dem....hver generasjon blir jo litt smartere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå