Gå til innhold

At dere gidder å bry dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke skjønne at de som ikke røyker eller har røykt gidder å bry seg så mye om de som røyker... Det er de som røyker sin kropp det går utover jo. Det er jo så mye annet som også er farlig jo. Å spsie for mye sukker er jo bevist at det er like farlig som å røyke. Så tenke på det neste gang dere spiser en sjokolade... hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri røykt, og det er lenge siden jeg spiste sjokolade. Jeg hater å gå forbi folk som røyker eller nettopp har røykt, for de stinker noe grønnjævlig og kvalmende! Men jeg er veldig opptatt av helse, så sjokolade spises ikke av meg nei, ingen annen snack heller. Gulrot holder i massevis. Jeg blir også litt kvalm av å se folk som spiser chips (uavhengig av hvordan de ser ut!!!) Men bare fordi jeg ikke skjønner hvordan noen kan bry seg så lite om kroppen sin at de kan spise noe så ekkelt. Men for meg får alle gjøre som de vil.

Men jeg gremmes over de som har samvittighet til å røyke i nærheten av barn.

Jeg syns også at det å røyke er et tegn på svakhet - en gang i tiden har de ikke hatt styrke til å stå i mot gruppepresset, og nå har de ikke styrke til å greie røykeslutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...