mamman til 2 godjenter:) Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 er i uke 39+6 i dag, ble strippa på mandag, var moden og hadde 2 cm åpning...i natt begynte det med murringer i ryggen, ikke direkte vonde, men ubehagelige..og i dag så har jeg fått veldig vondt nederst i magen, akkuart som om jeg har mageknip eller noe, men må ikke på do, får ihvertfall ikke ut noe...kan det være noe på gang eller kan jeg gå sånni flere dager til?
Sikkertforgammel Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Det KAN jo være noe på gang, eller ikke, hehe... =) Veldig vanskelig å si... Men har hørt at noen kan føle smertene i starten som "mageknip-smerter" ja. Og du er jo ved termin og blitt strippet så... Jeg våknet om morran kl 7 med ryggvondt da jeg skulle ha nr 3. Veldig svake smerter, trodde jeg bare hadde ligget forkjært. Men skal si det tok seg opp etterhvert ja. Kl 8-9 SKJØNTE JEG at det var starten på fødsel. Kl 11 var jeg på sjekk, hadde da 3 cm og fått litt magesmerter, og kl 15 dro jeg tilbake på føden. Kl 17 var hun født =)
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2008 hehe...ja, det kan være noe på gang, eller ikke:) men smertene har blitt vondere nå så jeg får vel bare ta tiden på de da...får håpe jeg ikke blir skuffa nå og det gir seg..hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå