lillemor og baby i magen Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Så utrolig koseli å se vår baby for første gang. Termindato, 27 oktober stemte overens med min egen, alt så bra ut, og jordmor trodde hun så jente . Godt å være snart halvveis og vite at alt så langt er bra. Kjenner mye liv, igår kjente pappaen at den lille sparket han i handflaten, han ble helt i ekstase Gleder meg til å vise besteforeldrene UL bilder og film.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Hei hei så kjekt me UL. Jeg var på UL sist uke. Har termin 22.okt. Jeg fikk ikke film fra min UL, og heller dårlige bilder.. Så kommer til å bestille meg en 3D ul tenker jeg. Venter også en liten jente.. Er det din første? Synes du tiden går fort? Jeg har syntes det helt til nå, men nå syntes den har stått litt stille..
Miss Dynamite Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 hadde termin 27. men ble satt til 26 istedenfor..Heh.. Får også ei litta jente...<3 Men så gøy at du kan kjenne spark på utsiden.. er livlig inni her også, men kjenner det ikke utafor enda..... !
lillemor og baby i magen Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2008 UL e fantastisk ja Så dumt at du ikke fikk ordentlige bilder, lille snuppa vår vendte oss ryggen på nesten alle bildene, men vi får se henne ordentlig på film Koselig at du også venter jente, er vår første ja. Så vi gleder oss veldig. Jeg synes tiden frem til 2 trimester gikk ssåå sakte, men nå synes jeg det går fort..snart 20 uker og halvveis allerede Regner med sommeren og ferie går veldig fort..pleier det ellers ivertfall. Er det din første? Kjenner du mye liv eller?
lillemor og baby i magen Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2008 ღBabyBenzღJente i magen: Du kan glede deg til du kjenner spark på utsiden. Er nok like før du kjenner det. Jeg gliser fra øre til øre hver gang hun sparker Kjedelig å bli satt tilbake..men 1 dag er heldigvis ikke så mye Din første eller?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Grattis m frisk og fin jente!! UL er bare helt fantastisk ja! Var selv på UL i forrige uke, fikk termin satt til 26.okt (akkurat den dagen jeg hadde regnet meg fram til selv:), og vi venter også en jente=) Så staaas!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå