Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Om dere hadde hatt en kraftig krangel med samboeren,og han i løpet av den krangelen truet med å bli fysisk mot dere,...?.. Har blitt venner igjen,og alt er bra,men mener at sånn truer man ikke med,og her går jeg gravid..Hva hadde dere krevd ut av unnskldning ?...
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 En unnskylning er selvsagt på sin plass! Er det et engangstilfelle ville jeg ikke gjort mer enn det, om det er skværet opp.
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 At han virka som om han var oppriktig lei seg for det han sa. Og så klart at det ikke skjer igjen. Må innrømme at jeg har liten respekt for folk som lirer av seg alt om faller dem inn når de er sinte. Raseri er ikke grunn god nok for å bli stygg og ond.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Nei...er akkurat det jeg mener også..Når man er voksen så sier man ikke sånne ting uten videre..Jeg har bedt han tenke grundig gjennomhva han egentlig sa,og hvor alvorlig det er å true med sånne ting.Det skal sies at det krangelen startet med var at jeg på en rolig måte stilte han et alvorlig spørsmål om hvorfor han ikke klarer å slutte med å henge seg opp i andre kvinnfolk.Han ble fy forbannet,og truet meg med å slå,bli fysisk.Det skremte meg selvsagt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå