Maud Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 * Få sove lenge fordi minstesnupp sover og lillebror ikke skriker * Drikke kaffe og lese avisen mens minstesnupp roterer på gulvet * Putte minstesnupp i bilen og hun sovner med en gang * Spille musikk høyt mens man kjører bil i solskinnet * Spise lunch og skravle med gravid venninne * Bli kvitt masse babyklær som er for små * Kjøre hjem i solskinnet med stille baby og høy musikk i bilen * Komme hjem til storebror som er glad det er streik og fri i morgen * Hente lillebror i solskinnet * Skulle spise kyllingsalat på terrassen i strålende vær og smile av at det igjen er løvetann i plenen og bestemme meg for å drite i det...
iznogood Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 jaaa! til det siste punktet på listen :-) stor jubel over alt det andre også! :-) så fint at dagen i dag byr på de veldig gode sidene ved å ha blitt voksen.
dritgrei hei hei! Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Hurra.... * legge seg på sofaen å se på alle tinegne som skulle vært gjort, og bestemme seg for å drite i det også... :-)
Plutseliten :) Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Jeg blir glad av sånne lister og at dere har hatt en sånn fin dag! Løvetann har jeg driti i lenge....de blomstrer bittelitt,så blir det sånne du kan blåse på og så er de borte vekk når gressklipperen tar stilkene Ha en flott ettermiddag i solen! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå