Gå til innhold

3 av dine venner syns du er stygg, sorry!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne meldingen sto på facebooken min i dag - en sånn typisk "klikk her for å se hvem som sier dette" link. Trykka på den, så klart, og da kom jeg til en side som solgte ringetoner.

Jeg regner med at dette var et salgstriks, i så fall virka det til den grad at jeg så på siden, men gikk ut uten å kjøpe noe (siden jeg er fylt 14 med god margin) :)

Uansett, er jeg veldig hårsår, eller var den litt drøy? Jeg syns det var ganske ekkelt å få en sånn mld, selv om det bare var tull? Er det litt spekulativt å slå mynt på folk usikkerhet på denne måten? Eller er det en kurant måte å markedsføre seg på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare tull. Tenkte på det samme selv i dag, synes det er mye ufine markedsflringsmåter på fb for tiden. Var vel ikke sånn før, vel?!

Skrevet

Latterlig måte å prøve å selge ting på! Synes også det er drøyt ja..

Skrevet

Den synes jeg var direkte ufin....det er jo mange som har opplevd kommentarer eller i verste fall mobbing pga utseende, og selv om dette ikke var personlig ment, kan det nok vekke ubehagelige følelser.

Skrevet

Den der har jeg også fått... Jeg ble først litt lei meg, jeg! Trodde jo det var noen som hadde svart på ett eller annet, eller no sånn, men så kom jeg jo inn på denne siden som skulle selge ringetoner!

Ingen kan vel være klar for å tenke på ringetoner etter en sånn beskjed??

Skrevet

Alle mine 3 venner har sagt jeg er vakker, så sånt er bare tull ;o)

Skrevet

syns den var litt drøy jeg da..

Skrevet

Man får jo se det positive i det da, at man faktisk har 3 venner;)

Men fra spøk til revolver, synes den var drøy jeg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...