ory Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 har så sinnsykt lyst på sjokoladekake... og gullpinne... og smågodt... og troika... og mandelstang... hva har dere lyst på?
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Vannmelon og jordbær.. Har igrun ikke hatt så kjempe lyst på søtsaker dette svangerskapet, har igrun kun spist det fordi vi har hatt det hjemme, og da må det liksom spises.. Men sist gang så hadde jeg lyst på topris heeeeeeele tiden, den blå...
Ina25♥med gull i magen Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Honningmelon! Mmmm... Også gleder jeg meg veldig til den norske jordbære kommer! ;) Ellers har jeg veeldig lyst på cola om dagen... men prøver å la være!
Mrs. icsi og småen Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Åååh endelig er det såååå masse jeg har lyst på.. Spiser masse vannmelon for tiden, og jordbær. Bor i Rogaland, så her kommer snart de norske jordbærene i butikken.. Ellers har jeg som HI veldig søthunger.. Kunne levd på smil sjokolade, friskis, softis, smågodt, sjokoladekake..... Mmm blir sulten her, jeg.. Drikker masse vann for tiden, men fanta og iste er best!! Prøver å begrense meg, men det er ikke lett i denne varmen...hehe
Trulte76 Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 jeg er så godtesjyúk nå Men fikk vite jeg hadde svangerskapdiabetes på fredag, så jeg har holdt meg langt unna..men sååå godtesjuk Skal ha en stoooor pose med masse smågodt etter fødselen..det har jeg bestemt..men er 3 mnd igjenn da
Ella78 m/ A&M Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Is! Og så gleder jeg meg til de norske jordbærene kommer i butikken, med fløte og sukker på! Og... sjokkis, og smågodt og... Ja, det er ikke lite. Hm...
Gjest Mammamoms Skrevet 29. mai 2008 #7 Skrevet 29. mai 2008 Åååhh, dette var ikke bra å lese nå... Jeg vil ha bamsemums!!! Ellers er jeg ganske hekta på melk, drikke masse av det hver eneste dag, og når jeg gjerne vil ha noe søtt, tar jeg sjokolademelk. ...det der smågodtet som ble nevnt her altså... Får bare bite tenna sammen å være lykkelig for at jeg ikke har det i hus, for da hadde jeg nok ikke kunnet styre meg. Men er det så farlig med litt saftis egentlig?
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 29. mai 2008 #8 Skrevet 29. mai 2008 Alt, absolutt alt!! Jeg er en sukkergris av dimensjoner hehe, men faktisk er jeg verre til vanlig enn jeg er nå i svangerskapet.. så er blitt ganske flink til å spise frukt istedenfor snop
<3 mine søte små<3 Skrevet 29. mai 2008 #9 Skrevet 29. mai 2008 spis frukter:) men av å til er det godt men snop:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå