Gå til innhold

Ul i går:)


Mamma`n til C og 2 engler

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var det altså tid for orinær ul...

Var kjempe nervøs for at det var noe galt i og med at jeg har mistet et barn før...(det var i uke 32 da)

Lettelsen var stor da jordmora kunne fortelle meg at alt var veldig bra med barnet,ho sa til å med flere ganger at ho syntes babyen var veeeldig søt....Syntes jo det var koselig høre da:)

Hun kunne oxo fortelle at det var ei lita snuppe som bor i magen min:)

Hun lå inni der å vinket,gapet og suttet på tommelen:)Morro!!!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så moro! Det er så mye lettere å gå gravid når en har fått vite at alt er vel med den lille. Håper du får en god sommer, og at tiden fram til termin gåt raskt og ubesværet for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...