Mamma`n til C og 2 engler Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 I går var det altså tid for orinær ul... Var kjempe nervøs for at det var noe galt i og med at jeg har mistet et barn før...(det var i uke 32 da) Lettelsen var stor da jordmora kunne fortelle meg at alt var veldig bra med barnet,ho sa til å med flere ganger at ho syntes babyen var veeeldig søt....Syntes jo det var koselig høre da:) Hun kunne oxo fortelle at det var ei lita snuppe som bor i magen min:) Hun lå inni der å vinket,gapet og suttet på tommelen:)Morro!!!
Mamma*til*3 Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Å, så moro! Det er så mye lettere å gå gravid når en har fått vite at alt er vel med den lille. Håper du får en god sommer, og at tiden fram til termin gåt raskt og ubesværet for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå