phantomet Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Det kan ihvertfall sies at det å ha besøk av superhyggelig venninne, med nydelig babyjente er oppladning av batteriene for en slitten tjukk tvillinggravid. Vi har spist lunsj, skravlet, drukket pepsi max og spist fransk wienerkake av noe slag...mens vi har skravlet enda mer... Jeg har fått sett flotte bilder av lille snuppa, og T&T har underholdt med sine sparketriks, slik at magen måtte blottlegges for å vise hvordan det faktisk er stort sett hele tiden! Da besøket dro stod det igjen en diger bærepose med smått babytøy til mini gutta, så nå begynner jeg å få tro på at de skal slippe å være nakne store deler av tiden...*ler* for flere har dukket opp her med arvetøy da de skjønte at jeg selvfølgelig har gitt bort alt etter guttaboys siden vi var ferdige med småttiser...jada.... Tusen takk for besøket Maud! Vi får gjenta suksessen om ikke altfor lenge. klem klem
Maud Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Vet dere hva, alle dere andre? Denne dama klager over at hun er tung og sliten og stor og uformelig. Og når jeg kommer dit så møter jeg en feiende flott gravid dame. Med fin stor mage midt på og ingenting stort ellers. Sprudlende og blid, har vært ute og kjøpt brød til jeg kommer. Prater og underholder og holder ut... Jeg lurer på om hun bare sutrer jeg ;-) Jeg gjentar suksessen når som helst :-D
dritgrei hei hei! Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 he he he sutring eller ikke... fin er a' uansett!
phantomet Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2008 Visst er jeg en sutresara.... Bare tull og fanteri at dette er den mest slitsomme perioden i mitt snart 37 årige liv... Dette er egentlig en dans på ROSER! Jeg forventet nesten at den omtalte gravidemagen ble avkreftet i samme slengen...siden det bare er en deilig myk pute jeg har puttet opp under genseren... Men synes det er utrolig hyggelig med besøk altså...og gjentar det gjerne igjen... *smiler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå