dritgrei hei hei! Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 nå har jeg akkurat hatt to en lang periode... Jegh ar det forsåvidt enda, men de ligger i hvert sitt rede. den ene brøler ute i vogna si, den andre brøler inne i kurven sin, og jeg - jeg brøler snart i sofaen, for hva skal jeg gjøre nå da? de har rene bleier og mette mager, ferdig rapet og ikke tørst... ingenting er stramt og alt er i grunnen såre vel, men neida... brøling må til, for de to der er på lag. Jeg tror de må ha planlagt det i natt... ... og ja phantis, jeg har tenkt på deg mer enn en gang i dag .... :-) Det går seg nok til etterhvert.
Plutseliten :) Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Vi kan brøle sammen! For nå har jeg stått å ristet på den jævla vogna i over 1 time...har fått blemmer i hendene og nå brølte jeg en sms til sambo og lurte på om ikke han synes det er greit å dra fra jobb litt tidligere i det fine været. Nå sitter jeg å rugger med ene hånda og skriver med andre. Jeg kjenner at tålmodigheten er dårlig på små turneunger som står på hodet i vognen. Han er sliten,mett,tørr og frisk. Å løpe rundt å underholde og rydde etter han i 6 timer i strekk kjenner jeg nemlig at er veeeldig nok. Phu Og jeg har også sendt mange tanker til phantomet idag...og lurt på hvordan man fikser dette og i tillegg har 2 magen. Sender deg en ekstra klem vet jeg. Nå er han på tur ut av vognen og sambo på tur hjem.... Lykke til med dine brøleunger dritgrei...hold ut klem til deg!
dritgrei hei hei! Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2008 Jeg er visst ikke så flink til å være mamman til to triste...
Maud Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 To som hyler er slitsomt, det har jeg også tenkt. Er sjeleglad for at storebror er så stor at det aldri er tre som hyler på den måten. Jeg er sikker på at Phantomet klarer det så elegant som det er mulig å klare det, men det er slitsomt! Trøsteklem til deg som holder ut med to brøleaper. Håper de er glade begge to når de våkner :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2008 Jeg tok plutseliten trikset... jeg ringte dritgreipappan og holdt en liten konsert for ham, så da var han hjemme på tjue minutter... nå er de på tur de tre, og jeg ligger midt i haugen av råttent hus og snakker litt med dere og droikker cola. bekkenet mitt er lei av denne dagen og jeg er trøtt.... jeg kjenner at 8 timer med to sure er i grunnen nok, da er det lov til å be om litt hje,pø... eller er jeg kylling da? Nei vi er ikke kyllinger plutseliten, vi er lure som sier ifra, det er det som er sant.. sant?
iznogood Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Jeg har minsta på to som hele sitt liv har sympatihylt med storebror på tre om han skulle ha noe å hyle over :-) Det viser seg at sympatihyling trenger nesten like mye trøst som ordentlig hyling. Det går greit, synes jeg, for jeg har to armer og to hoftekammer og kan klemme begge samtidig. :-) Nå hyler de fordi de er syke og har feber, øyekatar, sår hals og dessuten må de være inne. Feber og solskinn er dårlig kombinasjon. Enig med deg, Maud, i at det er godt at sånne store storebrødre er for store til å stemme i hylekoret.
dritgrei hei hei! Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. mai 2008 du er av den snille arten du iznogood... det høres fint ut å sitte på hver sin hofte, men han ene her er jo lagd av gele, og hun andre er sånn som ofte står i bro for tida... det er en litt vanskelig kombo på et fang ;-) men jeg er enig, det er bedre at de største ikke slenger seg med i brøledansen... da hadde jeg vel gått opp i liminga tror jeg. :-)
Plutseliten :) Skrevet 29. mai 2008 #8 Skrevet 29. mai 2008 Godt du konsertet litt for mannen.. Vi er ikke kyllinger,jeg tror de blir glad av å føle seg ønsket og til hjelp. Og våkne barn som brøler er slitsomt i timesvis. Nå skal ikke jeg klage da,for jeg har bare en og han brølte ikke..var faktisk superblidovertrett og jo mere jeg sa navnet hans med streng stemme jo mere lo han. Men sove....har han ikke gjort.Nå er han ute å lufter kaninen med pappan sin ) Han kjæresten min kom etter 30 min,med blomsterbukett. Nå har han lagd middag og sykepleiet meg litt. Hadde fått noen store fliser fra en impregnert benk i formiddag bak på legg og oppå foten. De satt dypt og hadde begynt å verke..snufs Så han har operert ut fliser,penslet med jod og lagt på verkesalve og plaster...for med min flaks hadde det vel ratt blitt blodforgiftning hahahah. Hipp hurra for oss som sier fra når nok er nok og når vi er så slitne og lei at vi nesten klikker!! Klemmer til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå