smilien Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 jeg lurer på hvordan man gjør dette?har aldri gjordt dette..
Nr3påG3jenter:) Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Dytt Ikke min tur enda, men greit og vite!!
ambumamma Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 tar tak i bryst knoppen og "triller" litt mellom fingrene. Da blir den stiv og fin og suge på. Hvis det var det du tenkte på. Og ikke for å få ut melka?
Januarbaby2014 Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Hehe... Tror dem mente brysvortestimulering for å prøve å sette i gang fødselen! Sikkert litt av den samme metoden uansett...
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 det står i boka mi at man skal la en varm klut ligge på hvert bryst i 20 minutter et par ganger for dagen
Sikkertforgammel Skrevet 29. mai 2008 #8 Skrevet 29. mai 2008 Lurer på mer info om dette, så dytter =) Kanskje andre vet??? Varm klut?? Hm... Må prøves =) Jeg har vagt hørt at man skal dra litt i/rulle forsiktig brystvortene mellom fingrene sine for å "etterligne" babyens sugeteknikk. Dette skaper sammentrekninger i livmora. Det er nemlig det som skjer når man har født (det er ammingen, hormonene, som skaper sammentrekningene etter fødsel, så livmora går tilbake til normal størrelse... Husker bare DE fæle etteriene, hvertfall hadde jeg det, etter nr 3 og 4, hver gang jeg skulle amme!!!!!) Men jeg ANER ikke hvor lenge man må stimulere eller på hvilken måte. Har aldri prøvd det selv. Så dere som har prøvd, fortell mer!!!
<3 qleopatrice <3 Skrevet 29. mai 2008 #9 Skrevet 29. mai 2008 Det jeg har gjort ett par ganger, uten at det har ført til noe..... Er å massere brystvorten som skal etterlikne babyens suging... Jeg har gjort det 15min på hvert bryst. Har lest at man kan gjøre det 30 min morgen og kveld. Kan jo være det har hjulpet på på modning for nå har jeg 3 cm åpning..
smilien Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 30. mai 2008 tusen takk for svar!!jeg fikk beskjed av jordmor i går om å prøve dette,da jeg var moden og begynnt å åpne meg,men ingen ting annet enn vonde kynnere her enda:) så da får jeg prøve i dag da:) hmmm,skal bli spennende å se om det fører til noe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå