Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor lenge han fortsetter med dette.Han er akkurat 2 år og sover 12-13 timer om natta i tillegg til 2-3 på dagen. Det er jo deilig for meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har en som er litt over to og i helgene sover han gjerne 2-3 timer på dagen. I barnehagen sover han maks en time.

MEN... han sover ikke så lenge på natta, ca. 10-11 timer. Og det gjør han uavhengig om han sover lite eller mye på dagen.

Så du er heldig ja :-)

Skrevet

Jenta vår er 2 år og 4 mnd, og sover også fint 2-3 timer på dagtid. Hun sover 10-11 timer om natta da, og det hjelper IKKE å kutte dagsøvnen...tvert i mot våkner hun da enda tidligere ;)

Skrevet

Jenta vår sover 10-11 timer om natten og 2 timer om dagen. Er kjempedeilig. Hun er nå 2 år og 5mnd.

Skrevet

høres ut som om han trenger de timene sine. Min jente har vi måttet kutte ned på søvn da det ble veldig seint før hun ville legge seg. Å først da begynte vi å regulere søvnen på dagtid. Tenker at så lenge det ikke går utover natta så må han få seg en dupp.

Skrevet

Har en jente på 2år og 1mnd.hun såver og 2-3timer lur på dagen hjemme..Og 1 og en halv ca.i b-hagen..Å 12-13timer på natta..

Hun trenger det ellers e hun ikke haende i trehus:)

Men jeg synes det er deilig,å det sies jo at når de bynner og bli vanskelig og legge på kveldene til normal leggetid at da er det også tid får og kutte ned på dagluren:)

Skrevet

gutten min på 2 år og 10 mnd må sove 1-2 timer på dagen, hvis ikke er han helt umulig å legge om kvelden. sover hele natta fra 20-8... hvis han ikke sover på dagen våkner han om natta i tillegg til at han er umulig å legge. hehe så har bedt dem la han sove i barnehagen.

Skrevet

sønnen min er 2,5 år, sover 11 timer på natt og 2 til 3 timer på dagen.. han sover mere på dagen em tulla mi på 3mnd gjør:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...