Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde jeg hadde mistet i SA pga blødning, og fikk henvisning til UL. Er 7+3. UL viste at jeg fremdeles er gravid, det var jo bra, men legen kunne ikke se hjertelyd. Han sa graviditeten så helt normal ut tilå være 5 uker, men jeg er jo egentlig 7.

Samtidig har jeg veldig lang syklus, ca 37 dager, det kan bety at fosteret ikke er like gammelt som 7+3 skulle tilsi.

Men – når ser man hjertet? Jeg får ikke vite før neste uke om det evt er en MA! Uutholdelig….

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er veldig forskjellig. Kan jo hende du er like langt på vei som du tror, og at fostret har "ligget i dvale" en stund, og derfor ikke fått hjerteaktivitet. Er for øvrig vanlig fra uke seks eller syv at en ser hjerteaktiviteten.

Ønsker deg lykke til!

Skrevet

Huff, litt uhyggelig å lese dette. Lignet veldig på min historie. Men jeg spottet bare av og til i fra uke 6. Var på ul i uke 7,ikke noe hjerte og de mente jeg ver 4 uker på vei, men viste det ikke stemte!Skulle komme igjen etter 3 uker!HCG fortsatte å stige. Men på ul i uke 10 var det fremdeles ikke noe hjerte..Hadde vært dødt i 4 uker da!

Men som du sier så har du jo ikke hatt regelmessig mens så det kans jo stemme at du kanskje er kortere på vei. Egget vandrer jo litt før det rigger seg til. Ei venninne ble satt tilbake hele tre uker, trodde ikke det var mulig, men det var det! Tror noen kan se hjerte i fra uke 5 og så i fra 6 og oppover!Så da vil du se det i neste uke!!! Håper det går bra!! Masse positive tanker til deg!!!

Blør du enda?Om ikke må du slappe av og prøve å tenke på noe anna!!!!Hvilken dag i neste uke får du ul igjen??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...