cecilies mamma Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 katten har tisset ut min seng .... har lagt over vått håndkle og fått vekk det verste men det stinker virkelig... noen råd til hva jeg kan gjøre??? har overhode ikke råd til å kjøpe ny seng nå :-(
trillemamma Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Vask med klorin. Det har jeg gjort, men lukten sitter nok i ganske lenge.
cecilies mamma Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2008 hvordan vasker du da? usj, tror jeg kommer til å sove på sofaen i natt...
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 trekker ikke salt til seg fuktighet osv da?? og litt sitron på også så blir det god duft... Er ikke sikker på om det funker, men prøv da??? søk på nettet også, finnes sikkert mange kjerringråd der ute.. .-) Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå