Nivea30 Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Har en Baby Bjørn vippestol, når kan de egentlig sitte i slik stol? Hadde vært greit å kunne plassere han der i korte perioder feks når jeg skal dusje osv.
FrøkenKnallkul Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Jeg vet ikke hvordan babybjørn vippestol er, men dersom det er en stol hvor ryggen kan legges helt flat, går det nok greit for en kort stund. Vi kjøpte en slik stol (babyactive tror jeg den het), og den var til stor nytte når lillegutt var liten. Spesielt når jeg skulle dusje, lage middag, spise osv. Men den kunne som sagt legges helt flat. Hvis ikke hadde jeg ikke brukt den så tidlig
Nivea30 Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2008 ok, den kan ikke legges helt flat, det er hakk man stiller den inn på. Når den står på nederste står ryggen likevel litt opp, så kanskje jeg får drøye litt med å sette han i stolen da...
nungo Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Jenta vår satt i baby bjørn vippestol første gangen når hun var ca. 10 uker.
mammalade4 Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Jenta vår ligger stadig vekk i vippestil. Går helt fint. :-)
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Har brukt vippestol fra Lukas var ganske liten, han bare elsket å være oppi der fra første gang vi prøvde... Så deilig når jeg måtte gjøre ting. Han sitter ikke, men ligger. Hodet er kanskje en smule høyere. Nå har han skjønt at han kan sparke med benet sånn at den vipper. KJempe gøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå